Класна година «Дозвольте познайомитись!»
Мета: ближче познайомитись з учнями класу, їх інтересами, сприяти
створенню класного колективу, доброзичливої атмосфери в класі,
залучати учнів до планування подальшої виховної роботи в класі;
розвивати вміння працювати в колективі, разом шукати шляхи
подальшої співпраці.
Хід заходу:
- Організаційний момент.
- Робота над змістом заходу.
- Слово вчителя.
Доброго дня, любі діти! Сьогодні в нас дуже важлива класна година, адже вона покладе початок нашому подальшому спільному життю. Сьогодні ми будемо створювати наш класний колектив. Але будь-який колектив складається з окремих особистостей, і чим яскравіші ці особистості, тим кращий, тим неординарні ший цей колектив. Отож, давайте з вами познайомимося. Для цього я пропоную кілька вправ.
2. Вправа № 1 «Моє ім’я»: запишіть свої імена у стовпчик і навпроти кожної літери – слово, яке починається з неї і характеризує вас з кращого боку. Почну з себе:
Н - наполеглива
А - артистична
Т - талановита
А - активна
Л - лояльна
І - інтелігентна
Я – яскрава
3. Вправа № 2 «Хто я?»: напишіть у стовпчик цифри від 1 до 5 і п’ять разів дайте відповіді на запитання «Хто я?». Візьміть до уваги риси свого характеру, інтереси, почуття. Наприклад: «Я веселий», « Я люблю малювати» тощо.
1 – я учитель
2 – я мама
3 - я люблю читати книжки
4 – я люблю в’язати іграшки
5 – я прагну, щоб усім навколо мене було добре й цікаво
4. Вправа № 3 « Я пишаюся тим, що…»: По черзі продовжити фразу: «Я пишаюся тим, що…»
- Я пишаюся тим, що мої учні навіть через багато років не забувають мене, дзвонять, приходять, поважають…
5. Слово вчителя. Отож ми тепер дуже багато знаємо один про одного й можемо тепер визначити, хто ж із вас найбільш здатний повести за собою, стати справжнім лідером у класі. На аркушах, які ви отримали, зверху справа напишіть свої прізвища, зліва напишіть три прізвища своїх однокласників, з якими вам найприємніше співпрацювати і яким ви найбільше довіряєте.
Трохи нижче напишіть, яке з доручень ви хотіли б виконувати.
А ще нижче напишіть, які заходи ви хотіли б провести в нашому класі протягом цього року.
Результати цього експерименту, я повідомлю вам завтра, а сьогодні нам потрібно придумати назву та девіз нашого класного колективу. Ваші пропозиції?
6. Складання характеристики класу. Дати письмові відповіді на такі питання:
- Ваш улюблений колір;
- Ваша найулюбленіша страва;
- Найулюбленіший напій;
- Найулюбленіший предмет у школі;
- Найулюбленіше заняття;
- Найулюбленіший фільм
- Найулюбленіша книга;
- Найкращий місяць у році:
- Найкраще в світі свято;
- Моя тварина;
- Моє хобі;
- Моя мрія.
7. Започаткування класного літопису. Час минає дуже швидко й незабаром те, що здавалося запам’ятається на все життя, поступово забувається, стає історією… Щоб цього не сталося, ми з вами найцікавіші події з життя класу, як веселі, так і не дуже, будемо записувати в цей зошит. Кожен з вас, якщо хоче розповісти про якусь подію або випадок на уроці, може взяти цей зошит й написати свою історію. Напишемо тут ми й про сьогоднішню класну годину, і кожен з вас зробить свій внесок у цей літопис. Ви отримаєте аркуші, на яких потрібно написати свої побажання класу на наступний навчальний рік. Якщо є бажання можете щось прималювати від себе…
Ваш улюблений колір
|
|
Ваша найулюбленіша страва
|
|
Найулюбленіший напій
|
|
Найулюбленіший предмет у школі
|
|
Найулюбленіше заняття
|
|
Найулюбленіший фільм
|
|
Найулюбленіша книга
|
|
Найкращий місяць у році
|
|
Найкраще в світі свято
|
|
Моя тварина
|
|
Моє хобі
|
|
Моя мрія
|
|
Для розробки використані матеріали з інтернету
|